e-Doręczenia

e-Doręczenia
są nowym, dodatkowym sposobem na kontakt z naszym Bankiem.
 
Dzięki niemu:
możesz przesyłać  i odbierać dokumenty i dane w formie elektronicznej, bez konieczności wysłania ich w tradycyjnej, papierowej wersji;
zawsze otrzymasz dowód wysłania i doręczenia danych;
Twoje dane są zawsze chronione przed utratą, kradzieżą lub ich zmianą.
 
Dlaczego włączyliśmy w naszym Banku e-Doręczenia?
5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Obowiązek korzystania z Krajowego Systemu Doręczeń Elektronicznych jest rozłożony w czasie i zależy od rodzaju podmiotu.
 
Jak możesz korzystać z usługi e-Doręczeń?
Reklamacje na adres e-Doręczeń będziesz mógł przesłać dopiero po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego. Na chwilę obecną usługa ta nie jest jeszcze aktywna. Aby w przyszłości móc kontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz posiadać własną skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.

Gdzie znajdziesz więcej informacji?
Informacje o usłudze e-Doręczeń, terminie jej udostępnienia, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej https://www.gov.pl/web/e-doreczenia.
 
Nasz adres do e-Doręczeń to:        AE:PL-74774-69240-GDSGG-19

Strona WWW używa plików cookie

Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.