Aktualności

Ogłoszenie o pracę 12.05.2022 r.

 

Pracownik DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

 

Adres siedziby firmy: Bank Spółdzielczy w Rzeszowie
Numer telefonu do kontaktu:  17/ 85 23 184;  603 875 205

Rodzaj umowy:  umowa o pracę

Wymiar etatu: pełen etat

Opis stanowiska: 

Praca stacjonarna w placówce bankowej.
Do podstawowych zadań należy:

  • prowadzenie pełnej obsługi Klientów z zakresu rachunków bankowych;
  • sprzedaż produktów bankowych
  • sprzedaż ubezpieczeń

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym;
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej;
  • umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku;
  • szczere chęci do pracy, otwartość na nowe wyzwania, kreatywność w działaniu

Oferujemy (przykładowe zapisy):

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Przeszkolenie przed rozpoczęciem pracy
  • Pracę od zaraz
  • Pracę stacjonarną w placówkach Banku od poniedziałku do piątku
  • Ciekawą pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji
  • Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie na adres: biuro.zarzadu@bs.rzeszow.pl

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko pracownika w Dziale Obsługi Klienta, ogłoszonej w maju 2022 r. prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Rzeszowie. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody  dobrowolnie, oraz, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie odstępu od treści moich danych oraz ich przetwarzania, jak również  wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.”


 

Strona WWW używa plików cookie

Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.