Aktualności

Tarcza Finansowa PFR – przypomnienie ważnych informacji 15.10.2020 r.

Szanowni Przedsiębiorcy,

 

            uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Regulaminem ubiegania się  o udział w programie rządowym „Tarcza finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla małych i średnich firm”  oraz w umowie subwencji, Beneficjent jest zobowiązany dostarczyć do Banku nie później niż do dnia 31 grudnia 2020 r.:

  • dokumenty potwierdzające, że Osoba upoważniona była umocowana do złożenia Wniosku oraz akceptacji i zawarcia Umowy Subwencji Finansowej (tj., w zależności od sytuacji: pełnomocnictwo, informację odpowiadającą odpisowi pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), przy czym wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu; oraz
  • oświadczenie Beneficjenta o potwierdzeniu i akceptacji treści i należytego zawarcia Umowy Subwencji Finansowej, przy czym wzór tego oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.

Oświadczenie powinno zostać podpisane przez osoby, o których mowa powyżej, wyłącznie za pomocą kwalifikowanych podpisów elektronicznych lub w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi.

Dokument (pełnomocnictwo oraz oświadczenie) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, można przesłać na adres biuro.zarzadu@bs.rzeszow.pl lub przedłożyć w Placówce Banku w formie pisemnej z podpisami notarialnie poświadczonymi.

Przypominamy, iż nie dotrzymanie terminu określonego w Regulaminie, dotyczącego dostarczania wymaganych dokumentów, skutkuje tym, iż Przedsiębiorca będzie zobowiązany do zwrotu całości subwencji niezależnie od spełnienia warunków zwrotu subwencji w mniejszej wysokości.

Przypominamy również, że Przedsiębiorca w terminie dziesięciu dni roboczych od upływu 12 miesięcy liczonych od dnia wypłaty subwencji finansowej zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o rozliczeniu subwencji finansowej (za pośrednictwem systemu bankowości internetowej), potwierdzając średnią liczbę pracowników w okresie pełnych 12 miesięcy od końca miesiąca poprzedzającego dzień zawarcia Umowy. W przypadku niezłożenia przez Przedsiębiorcę we wskazanym terminie oświadczenia o rozliczeniu subwencji finansowej, Przedsiębiorca będzie zobowiązany zwrócić subwencję finansową w całości.

Strona WWW używa plików cookie

Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.