Ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa 01.10.2019 r.
Szanowny Kliencie,
Przypominamy, że w związku z wejściem w życie dyrektywy PSD2:
- Bank nie kontaktuje się z Klientami z prośbą o instalację dodatkowego oprogramowania na komputerze lub telefonie komórkowym;
- Zalecamy nie otwierać załączników z niepewnych źródeł i nie klikać w podejrzane linki na komputerze, służącym do logowania się do bankowości elektronicznej (CUI);
- Nie wymagamy jako Bank podania kodu jednorazowego w trakcie rozmowy telefonicznej nawiązanej przez pracownika Banku;
- Podanie kodu z narzędzi autoryzacyjnych jest niezbędne wyłącznie do zatwierdzenia zleconej dyspozycji w bankowości elektronicznej.
Jeśli odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika Banku i masz wątpliwości, czy powinieneś podawać dane, skontaktuj się z nami. Jeśli Twoje podejrzenia wzbudzi jakakolwiek inna sytuacja w czasie korzystania z aplikacji mobilnej lub bankowości elektronicznej – również prosimy o bezzwłoczny kontakt z Bankiem.
Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej - szczegóły TUTAJ
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w Internecie - szczegóły TUTAJ