www.bs.rzeszow.pl » Oferta dla rolników » Bankowość elektroniczna

Bankowość elektroniczna

Bank Spółdzielczy w Rzeszowie oferuje Pańswu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem wyjątkowo bezpiecznych usług, tj. dostęp do rachunku przez Internet - Centrum Usług Internetowych. To innowacyjne rozwiązanie dostosowuje się do indywidualnych potrzeb i preferencji współczesnego Klienta. Dzięki temu, że system zbudowany jest w oparciu o najnowsze technologie, pozwala to na korzystanie z systemu również na urządzeniach mobilnych (np. tablet, telefon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

System jest intuicyjny w obsłudze i wyjątkowo bezpieczny. Dostęp możliwy jest z dowolnego miejsa na świecie przez całą dobę i cały rok. Warto podkreślić, że w projektowaniu i budowie systemu wykorzystano najnowszą wiedzę i technologię zabezpieczającą przed ewentualnymi próbami włamania.

 

Centrum Usług Internetowych umożliwia:

  • skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
  • kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
  • szybkie wysyłanie przelewów,
  • otwieranie i zamykanie lokat,
  • szybkie i efektywne zarządzanie finansami,
  • dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku,
  • szybkie płatności PayByNet bezpośrednio w sklepach internetowych.

 

Proponujemy Państwu następujące możliwości dostepu i autoryzacji dyspozycji w CUI:

  • mToken MAA - najnowocześniejsza metoda autoryzacji dyspozycji Klienta. Za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji mobilnej można zatwierdzić lub odrzucić autoryzację. Więcej informacji na stronie www.tokenmobilny.pl
  • hasło maskowalne - służy do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewów wykorzystywane są kody przekazywane Klientom za pomocą SMS.
  • karta chipowa - rozwiązanie dedykowane dla większych firm. W tej wersji istnieje możliwość nadawania uprawnień wielu osobom. Administrator systemu, pracownik Państwa firmy, określa zakres uprawnień każdego użytkownika. Dla przykładu można nadać pracownikowi uprawnienia jedynie do wprowadzania nowych przelewów uniemożliwiając jej uzyskanie podglądu stanu rachunku. Pełna funkcjonalnośc usługi opisana jest w instrukcji obsługi systemu.

(każda zmiana środka autoryzacji wymaga wczesniejszego złożenia wniosku w placówce Banku)

 

Usługi dostępne dla tokena MAA w formie komunikatu PUSH

  • informacja o zalogowaniu do systemu,
  • zrealizowanie przelewu,
  • odrzucenie przelewu,
  • zmiana salda,
  • wystąpienie debetu.

 

Ustalanie hasła telefonicznego

Po zalogowaniu się do systemu CUI użytkownik otrzymuje możliwość ustalenia hasła w opcji menu ‘USTAWIENIA’ w zakładce ‘ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO’. Użytkownik podaje w okienku „nowe hasło” oraz „potwierdź nowe hasło” kod zawierający od 8-24 znaków alfanumerycznych (cyfry oraz litery). Ustalenie hasła telefonicznego poprzedzone jest  wprowadzeniem hasła logowania do systemu CUI.

Brak ustalenia z Bankiem hasła za pomocą ww. funkcji uniemożliwi sprawne i bezpieczne zarządzanie użytkownikom dostępem do systemu CUI. Z chwilą zaistnienia zdarzenia utraty, kradzieży, wejścia w posiadanie lub podejrzenia wejścia w posiadanie, środków dostępu do systemu CUI przez osoby nieuprawnione użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić placówkę Banku w celu zablokowania obsługi rachunków Posiadacza  w systemie CUI (Centrum Usług Internetowych).

 

Zablokowanie / zastrzeżenie lub odblokowanie dostępu do systemu CUI może nastąpić:

  • telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach  7.30 – 18:00 pod numerem  telefonu: +48 17 862 02 31,
  • telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 18:00 – 7.30 oraz w soboty i dni ustawowo wolne od pracy w trybie całodobowym pod numerem telefonu: +48 42 644 64 44.
  • bezpośrednio w każdej placówce Banku w jej godzinach pracy.

 

Lp.

Rodzaj Zlecenia

Imię i nazwisko

Identyfikator

Hasło obsługi

telefonicznej

Numer

telefonu

(SMS)

1

Zastrzeżenia dostępu do CUI

wymagane

wymagane

niewymagane

opcjonalne

2

Odblokowanie dostępu do CUI -  hasło maskowane

wymagane

wymagane

wymagane

wymagane

3

Odblokowanie dostępu do CUI -  hasło stałe

wymagane

wymagane

wymagane

wymagane

4

Odblokowanie dostępu  do CUI -/ token RSA

wymagane

wymagane

wymagane

opcjonalne

5

Odblokowanie dostępu do CUI - / token Vasco 

wymagane

wymagane

wymagane

opcjonalne

 

 

 

Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej - szczegóły TUTAJ

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w internecie - szczegóły TUTAJ

Dostęp do filmów instruktarzowych dla systemu bankowości elektronicznej  TUTAJ

 

Pliki do pobrania:

Sterowniki do czytnika kart mikroprocesorowych dla systemu Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 (32 bit i 64 bit)

Instrukcja instalacji czytnika kart mikroprocesorowych dla systemu Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 (32 bit i 64 bit)

Specyfikacja działania metod autentykacji i autoryzacji w CUI od 14.09.2019 r.

Instrukcja obsługi systemu - internet korporacyjny

Dodatek do instrukcji obsługi systemu - internet korporacyjny

Import eksport danych - internet korporacyjny

Konfiguracja przeglądarek internetowych - internet korporacyjny i detaliczny

Instrukcja obsługi nowego systemu CUI Internet Detaliczny

Instrukcja obsługi systemu - token

Dodatek do instrukcji obsługi systemu - token

 

Pomoc zdalna dla Klientów Banku:

 

Znajdź bankomat

2019 © Bank Spółdzielczy w Rzeszowie.
Najstarszy Polski Bank na Podkarpaciu.

Realizacja: Zdzislowicz.pl - Zdzislowicz.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij informację o plikach Cookie