Aby uruchomić usługę należy jednorazowo wypełnić i podpisać formularz "Zgody do obciążania rachunku", która będzie oznaczać wyrażenie zgody na regulowanie zobowiązań wobec wierzyciela za pośrednictwem polecenia zapłaty. Formularz ten można znaleźć na stronie internetowej wierzyciela lub w jego Biurze Obsługi Klienta.

Na formularzu należy podać swoje dane wraz ze wskazaniem rachunku, z którego będą realizowane płatności poprzez Polecenie Zapłaty. Złożony podpis na formularzu musi być zgodny z podpisem złożonym na karcie wzorów podpisów w banku.

Podpisany formularz zgody (2 egzemplarze) należy przekazać (wysłać) do wystawcy rachunków (wierzyciela). Od tego momentu wystawca rachunków prowadzi sprawę, a po przekazaniu jednego z formularzy do banku dłużnika, informuje odbiorcę usługi (dłużnika) o terminie aktywowania usługi. Wtedy wszystkie kolejne płatności będą już realizowane w drodze Polecenia Zapłaty.

Aby zrezygnować z usługi należy wypełnić dwa egzemplarze formularza "Cofnięcie zgody na obciążanie rachunku". Następnie jeden wypełniony egzemplarz należy złożyć w banku, prowadzącym rachunek bankowy, a drugi - również wypełniony - przekazać wierzycielowi.

Strona WWW używa plików cookie

Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.