Bank Spółdzielczy w Rzeszowie oferuje Pańswu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem wyjątkowo bezpiecznych usług, tj. dostęp do rachunku przez Internet - Centrum Usług Internetowych. To innowacyjne rozwiązanie dostosowuje się do indywidualnych potrzeb i preferencji współczesnego Klienta. Dzięki temu, że system zbudowany jest w oparciu o najnowsze technologie, pozwala to na korzystanie z systemu również na urządzeniach mobilnych (np. tablet, telefon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
System jest intuicyjny w obsłudze i wyjątkowo bezpieczny. Dostęp możliwy jest z dowolnego miejsca na świecie przez całą dobę i cały rok. Warto podkreślić, że w projektowaniu i budowie systemu wykorzystano najnowszą wiedzę i technologię zabezpieczającą przed ewentualnymi próbami włamania.
Centrum Usług Internetowych umożliwia:
- skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
- kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
- szybkie wysyłanie przelewów,
- otwieranie i zamykanie lokat,
- szybkie i efektywne zarządzanie finansami,
- dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku,
- szybkie płatności PayByNet bezpośrednio w sklepach internetowych.
Proponujemy Państwu następujące możliwości dostepu i autoryzacji dyspozycji w CUI:
- BS GO - najnowocześniejsza metoda autoryzacji dyspozycji Klienta. Za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji mobilnej można zatwierdzić lub odrzucić autoryzację.
- hasło maskowalne - służy do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewów wykorzystywane są kody przekazywane Klientom za pomocą SMS.
(każda zmiana środka autoryzacji wymaga wczesniejszego złożenia wniosku w placówce Banku)
Usługi dostępne dla BS GO w formie komunikatu PUSH
- informacja o zalogowaniu do systemu,
- zrealizowanie przelewu,
- odrzucenie przelewu,
- zmiana salda,
- wystąpienie debetu.
Ustalanie hasła telefonicznego
Po zalogowaniu się do systemu CUI użytkownik otrzymuje możliwość ustalenia hasła w opcji menu ‘USTAWIENIA’ w zakładce ‘ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO’. Użytkownik podaje w okienku „nowe hasło” oraz „potwierdź nowe hasło” kod zawierający od 8-24 znaków alfanumerycznych (cyfry oraz litery). Ustalenie hasła telefonicznego poprzedzone jest wprowadzeniem hasła logowania do systemu CUI.
Brak ustalenia z Bankiem hasła za pomocą ww. funkcji uniemożliwi sprawne i bezpieczne zarządzanie użytkownikom dostępem do systemu CUI. Z chwilą zaistnienia zdarzenia utraty, kradzieży, wejścia w posiadanie lub podejrzenia wejścia w posiadanie, środków dostępu do systemu CUI przez osoby nieuprawnione użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić placówkę Banku w celu zablokowania obsługi rachunków Posiadacza w systemie CUI (Centrum Usług Internetowych).
Zablokowanie / zastrzeżenie lub odblokowanie dostępu do systemu CUI może nastąpić:
- telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 8:00 – 16:30 pod numerem telefonu: +48 17 862 02 31, lub +48 16 622 79 16
- telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 16:30 – 8:00 oraz w soboty i dni ustawowo wolne od pracy w trybie całodobowym pod numerem telefonu: +48 42 644 64 44.
- bezpośrednio w każdej placówce Banku w jej godzinach pracy.
Lp. | Rodzaj Zlecenia | Imię i nazwisko | Identyfikator | Hasło obsługi telefonicznej | Numer telefonu (SMS) |
1 | Zastrzeżenia dostępu do CUI | wymagane | wymagane | niewymagane | opcjonalne |
2 | Odblokowanie dostępu do CUI - hasło maskowane | wymagane | wymagane | wymagane | wymagane |
3 | Odblokowanie dostępu do CUI - hasło stałe | wymagane | wymagane | wymagane | wymagane |
- Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej - szczegóły TUTAJ
- Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w internecie - szczegóły TUTAJ
Nowa bankowość. Dokumentacja do pobrania: