Zastrzeganie kart

  • w przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty telefonicznie w Contact Center Banku pod nr tel. +48 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • oraz w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia potwierdzić zastrzeżenie w formie pisemnej w Placówce Banku powadzącej rachunek,
  • Posiadacz rachunku może zastrzec wszystkie karty wydane Użytkownikom do rachunku
  • w przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z bankiem lub firmą, do której należy bankomat, sytuacja taka może zdarzyć się z kilku powodów i nie oznacza automatycznie, że ktoś chce nas okraść lub że karta jest uszkodzona
  • kolejne trzy błędne próby wprowadzenia numeru PIN powodują zatrzymanie karty w bankomacie.

 

Uprzejmie informujemy, iż na początku stycznia 2014 roku dodatkowo uruchomiono jeden ogólnopolski numer telefonu służący do zastrzegania kart płatniczych.
Jego numer to:  (+48) 828 828 828 (z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
Zasada działania systemu to system rozpoznawania mowy – właściciel karty dzwoniąc pod podany wyżej numer telefonu wypowiada nazwę Banku wydającego kartę, a następnie system automatycznie zestawia połączenie z konsultantem Banku wydawcy, który przyjmuje i dokonuje zastrzeżenia karty.

 

 

Strona WWW używa plików cookie

Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.