Blik

Blik w naszym Banku

Kto może korzystać z BLIKA?
 
Z usługi mogą korzystać Klienci posiadający pełną zdolność do czynności prawnych oraz małoletni posiadacze rachunków JUNIOR, którzy:
 
są posiadaczami konta osobistego w naszym Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku oraz
posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych nawet jeśli nie posiadasz karty płatniczej i bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Tabela poniżej przedstawia wysokość domyślnych limitów BLIK jakie obowiązują po aktywacji usługi w aplikacji BSGo. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK).

 

Limity Domyślny Maksymalny Maks. dzienny limit ilościowy
Wypłaty gotówki 1 000 zł 5 000 zł 10 szt
Płatności w sklepach 1 000 zł 5 000 zł 10 szt
Płatności w Internecie 1 000 zł 5 000 zł 10 szt

 

Jak aktywować BLIKA

Zaloguj się do aplikacji mobilnej BSGo.

  1. W dolnym pasku zakładek wejdź w zakładkę BLIK
  2. Aby uruchomić usługę BLIK należy zaakceptować Regulamin korzystania z Usługi BLIK i nacisnąć na suwak aktywacji na górze ekranu.
  3. Aby wejść w ustawienia BLIK, przejdź do zakładki Więcej, następnie Ustawienia Ustawienia BLIK.  Jeśli posiadasz więcej niż jeden rachunek możesz tutaj wybrać konto, które będzie używane do transakcji BLIK. W ustawieniach można również zmienić limity transakcji, włączyć szybkie płatności bez PIN oraz włączyć pokazywanie dostępnych środków na rachunku przy kodzie BLIK.
  4. Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

Blik – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności na numer telefonu
 

  1. Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a
  2. Wybierz opcję przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

Aby korzystać z usługi przelew na telefon BLIK, należy zarejestrować numer telefonu w usłudze:

  1. Uruchom aplikację BSGo,
  2. Włącz "Więcej" w prawym dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
  3. W opcji przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS,
  4. Zaznacz "Pokaż Użytkowników BLIKA", następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej,
  5. Uruchom "Limity BLIK" i ustaw wartości w zakładce "Przelew na Telefon BLIK" (maksymalnie 1000 zł dla pojedynczej transakcji, limit transakcji dziennych domyślnie maks 10 sztuk).

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
  3. Podaj kwotę transakcji.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  7. Wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1.  Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2.  Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
  3.  Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe

       4.  Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących
            do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej

Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za dzwoniąc na Infolinię Banku

Strona WWW używa plików cookie

Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.