- w przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty telefonicznie w Contact Center Banku pod nr tel. +48 86 215 50 50
- oraz w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia potwierdzić zastrzeżenie w formie pisemnej w Placówce Banku powadzącej rachunek,
- Posiadacz rachunku może zastrzec wszystkie karty wydane Użytkownikom do rachunku
- w przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z bankiem lub firmą, do której należy bankomat, sytuacja taka może zdarzyć się z kilku powodów i nie oznacza automatycznie, że ktoś chce nas okraść lub że karta jest uszkodzona
- kolejne trzy błędne próby wprowadzenia numeru PIN powodują zatrzymanie karty w bankomacie.
Uprzejmie informujemy, iż na początku stycznia 2014 roku dodatkowo uruchomiono jeden ogólnopolski numer telefonu służący do zastrzegania kart płatniczych.
Jego numer to: (+48) 828 828 828
Zasada działania systemu to system rozpoznawania mowy – właściciel karty dzwoniąc pod podany wyżej numer telefonu wypowiada nazwę Banku wydającego kartę, a następnie system automatycznie zestawia połączenie z konsultantem Banku wydawcy, który przyjmuje i dokonuje zastrzeżenia karty.