www.bs.rzeszow.pl » Oferta indywidualna » Bankowość elektroniczna

Bankowość elektroniczna

Bank Spółdzielczy w Rzeszowie oferuje Pańswu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem wyjątkowo bezpiecznych usług, tj. dostęp do rachunku przez Internet - Centrum Usług Internetowych. To innowacyjne rozwiązanie dostosowuje się do indywidualnych potrzeb i preferencji współczesnego Klienta. Dzięki temu, że system zbudowany jest w oparciu o najnowsze technologie, pozwala to na korzystanie z systemu również na urządzeniach mobilnych (np. tablet, telefon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

System jest intuicyjny w obsłudze i wyjątkowo bezpieczny. Dostęp możliwy jest z dowolnego miejsa na świecie przez całą dobę i cały rok. Warto podkreślić, że w projektowaniu i budowie systemu wykorzystano najnowszą wiedzę i technologię zabezpieczającą przed ewentualnymi próbami włamania.

 

Centrum Usług Internetowych umożliwia:

  • skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
  • kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
  • szybkie wysyłanie przelewów,
  • otwieranie i zamykanie lokat,
  • szybkie i efektywne zarządzanie finansami,
  • dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku,
  • szybkie płatności PayByNet bezpośrednio w sklepach internetowych.

 

Proponujemy Państwu następujące możliwości dostepu i autoryzacji dyspozycji w CUI:

  • mToken MAA - najnowocześniejsza metoda autoryzacji dyspozycji Klienta. Za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji mobilnej można zatwierdzić lub odrzucić autoryzację. Więcej informacji na stronie www.tokenmobilny.pl
  • hasło maskowalne - służy do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewów wykorzystywane są kody przekazywane Klientom za pomocą SMS.
  • token RSA - specjalistyczne urządzenie kryptograficzne, potwierdzające tożsamość użytkownika po zalogowaniu się na stronie WWW oraz umożliwiające autoryzację dyspozycji Klienta.
                                 
                                    (każda zmiana środka autoryzacji wymaga wczesniejszego złożenia wniosku w placówce Banku)

Ustalanie hasła telefonicznego

Po zalogowaniu się do systemu CUI użytkownik otrzymuje możliwość ustalenia hasła w opcji menu ‘USTAWIENIA’ w zakładce ‘ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO’. Użytkownik podaje w okienku „nowe hasło” oraz „potwierdź nowe hasło” kod zawierający od 8-24 znaków alfanumerycznych (cyfry oraz litery). Ustalenie hasła telefonicznego poprzedzone jest  wprowadzeniem hasła logowania do systemu CUI.

Brak ustalenia z Bankiem hasła za pomocą ww. funkcji uniemożliwi sprawne i bezpieczne zarządzanie użytkownikom dostępem do systemu CUI. Z chwilą zaistnienia zdarzenia utraty, kradzieży, wejścia w posiadanie lub podejrzenia wejścia w posiadanie, środków dostępu do systemu CUI przez osoby nieuprawnione użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić placówkę Banku w celu zablokowania obsługi rachunków Posiadacza  w systemie CUI (Centrum Usług Internetowych).

 

Zablokowanie / zastrzeżenie lub odblokowanie dostępu do systemu CUI może nastąpić:

  • telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach  7.3018:00 pod numerem  telefonu: +48 17 862 02 31,
  • telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 18:00 – 7.30 oraz w soboty i dni ustawowo wolne od pracy w trybie całodobowym pod numerem telefonu: +48 42 644 64 44.
  • bezpośrednio w każdej placówce Banku w jej godzinach pracy.

 

Lp.

Rodzaj Zlecenia

Imię i nazwisko

Identyfikator

Hasło obsługi

telefonicznej

Numer

telefonu

(SMS)

1

Zastrzeżenia dostępu do CUI

wymagane

wymagane

niewymagane

opcjonalne

2

Odblokowanie dostępu do CUI -  hasło maskowane

wymagane

wymagane

wymagane

wymagane

3

Odblokowanie dostępu do CUI -  hasło stałe

wymagane

wymagane

wymagane

wymagane

4

Odblokowanie dostępu  do CUI -/ token RSA

wymagane

wymagane

wymagane

opcjonalne

5

Odblokowanie dostępu do CUI - / token Vasco 

wymagane

wymagane

wymagane

opcjonalne

 

 

 

Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej - szczegóły TUTAJ

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w internecieszczegóły TUTAJ

Dostęp do filmów instruktarzowych dla systemu bankowości elektronicznej  - TUTAJ -

 

Pliki do pobrania:

Instrukcja obsługi nowego systemu CUI Internet Detaliczny

Instrukcja obsługi mTokena MAA

Konfiguracja przeglądarek internetowych

 

Pomoc zdalna dla Klientów Banku:

Znajdź bankomat

2019 © Bank Spółdzielczy w Rzeszowie.
Najstarszy Polski Bank na Podkarpaciu.

Realizacja: Zdzislowicz.pl - Zdzislowicz.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Zamknij informację o plikach Cookie