Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karty kredytowe

    Karta kredytowa jest narzędziem płatniczym do którego przyznany jest limit kredytowy, czyli środki pieniężne, które pożycza Ci Bank. Limit kredytowy jest oprocentowany i udzielany na konkretny czas.

    KARTA KREDYTOWA VISA BUSINESS CREDIT

    Karta kredytowa Visa Business Credit to wygodny sposób na płacenie za firmowe zakupy i usługi. Korzystając z karty, możesz płacić zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Dzięki funkcji płatności mobilnych, karta będzie także dostępna w Twoim telefonie. Dodatkowo do karty otrzymasz darmowe ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

    KORZYŚCI

    • Limit kredytowy do 50 000 zł;
    • Wypłaty z tysięcy bankomatów w całej Polsce;
    • Płatności kartą w punktach handlowo-usługowych w kraju i za granicą.

    0 zł za:

    • płatności kartą (brak prowizji);
    • wydanie karty;
    • zastrzeżenie karty;
    • zmianę numeru PIN do karty.

    BEZPŁATNE UBEZPIECZENIE KARTY

    Decydując się na kartę Visa Business Credit otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie karty w Towarzystwie Generali.

    Nazwa ubezpieczenia to „Pakiet Bezpieczna Karta”, który obejmuje:

    • Ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty przez osobę trzecią.
    • Ubezpieczenie w przypadku kradzieży lub przywłaszczenia karty.
    • Ubezpieczenie od kradzieży gotówki pobranej za pomocą karty z bankomatu.

    Poznaj Szczegółowe warunki ubezpieczenia.

    Przydatne informacje

    Mapa bankomatów i wpłatomatów Grupy BPS

    Sprawdź mapę, która pokaże Ci lokalizacje naszych bankomatów oraz placówek bankowych – sieć bankomatów w Polsce.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, zastrzeż ją niezwłocznie.
    Poniżej znajdują się informacje jak to zrobić:

    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię Banku Grupy BPS pod numerem: (+48) 86 215 50 50(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera.pl.
    • Zablokuj kartę za pośrednictwemsystemu bankowości internetowej.
    • Zablokuj kartę osobiście, udając się do najbliższej placówki bankowej.
      Pamiętaj, żeby wybrać ten sam Bank, w którym posiadasz rachunek połączony z kartą.

    Informacje dodatkowe: 

    • Warto potwierdzić zastrzeżenie karty w formie pisemnej w Banku. Zrób to w przeciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego.
    • Karta może zostać zablokowana w bankomacie, jeśli trzykrotnie wpiszesz nieprawidłowy numer PIN karty.
    • W przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z firmą, do której on należy. Zazwyczaj numery kontaktowe podane są na bankomacie. Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu do firmy od bankomatu, zapytaj pracownika Banku.

     [AB1]Do weryfikacji, czy zapisy z sekcji „informacje dodatkowe” są potrzebne.

    Obowiązek informacyjny – przewalutowanie transakcji zagranicznych

    Bank ma obowiązek informowania o marży, jaką pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii Europejskiej. Oznacza to, że:

    • Gdy będziesz wypłacać gotówkę lub płacić w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej, innej niż waluta Twojego rachunku, to wyślemy do Ciebie wiadomość SMS.
    • Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty. Będzie to wartość procentowa naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny.
    • Taką wiadomość otrzymasz od nas dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu pierwszej transakcji w danej walucie.

    Oprocentowanie oraz opłaty i prowizje

    Oprocentowanie

    Dokładne informacje o oprocentowaniu znajdziesz w Tabeli oprocentowania produktów bankowych.

    Opłaty i prowizje

    Zapoznaj się dokładnie z naszymi tabelami opłat i prowizji:
    • Taryfa opłat i prowizji bankowych

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego oraz zapraszamy bezpośrednio do naszych placówek.

    CENTRALA
    ul. płk Leopolda Lisa Kuli 16, 35-025 Rzeszów
    Tel. 17/85 23 184; 85 23 185; 86 20 231; 86 23 067 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia Banku: 8:00 - 16:30
    Dział kredytów czynny: 8:00 - 16:00

    I FILIA RZESZÓW
    ul. Ignacego Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów
    tel. 17/ 85 75 230 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 9:00 - 16:30

    ODDZIAŁ SIENIAWA
    ul. Jana Pawła II 1/1, 37-530 Sieniawa
    tel. 16/ 62 27 915 16/ 62 27 916, 16/ 62 27 960 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    kom. 605 895 005 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

    FILIA ADAMÓWKA
    37-534 Adamówka
    tel. 16/ 62 27 526 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:00