
Karty kredytowe
Karta kredytowa jest narzędziem płatniczym do którego przyznany jest limit kredytowy, czyli środki pieniężne, które pożycza Ci Bank. Limit kredytowy jest oprocentowany i udzielany na konkretny czas.
KARTA KREDYTOWA VISA BUSINESS CREDIT
Karta kredytowa Visa Business Credit to wygodny sposób na płacenie za firmowe zakupy i usługi. Korzystając z karty, możesz płacić zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Dzięki funkcji płatności mobilnych, karta będzie także dostępna w Twoim telefonie. Dodatkowo do karty otrzymasz darmowe ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.
KORZYŚCI
- Limit kredytowy do 50 000 zł;
- Wypłaty z tysięcy bankomatów w całej Polsce;
- Płatności kartą w punktach handlowo-usługowych w kraju i za granicą.
0 zł za:
-
płatności kartą (brak prowizji);
-
wydanie karty;
-
zastrzeżenie karty;
-
zmianę numeru PIN do karty.
BEZPŁATNE UBEZPIECZENIE KARTY
Decydując się na kartę Visa Business Credit otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie karty w Towarzystwie Generali.
Nazwa ubezpieczenia to „Pakiet Bezpieczna Karta”, który obejmuje:
- Ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty przez osobę trzecią.
- Ubezpieczenie w przypadku kradzieży lub przywłaszczenia karty.
- Ubezpieczenie od kradzieży gotówki pobranej za pomocą karty z bankomatu.
Przydatne informacje
Mapa bankomatów i wpłatomatów Grupy BPS
Sprawdź mapę, która pokaże Ci lokalizacje naszych bankomatów oraz placówek bankowych – sieć bankomatów w Polsce.
Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?
Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, zastrzeż ją niezwłocznie.
Poniżej znajdują się informacje jak to zrobić:
- Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię Banku Grupy BPS pod numerem: (+48) 86 215 50 50(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
- Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
- Zablokuj kartę za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera.pl.
- Zablokuj kartę za pośrednictwemsystemu bankowości internetowej.
- Zablokuj kartę osobiście, udając się do najbliższej placówki bankowej.
Pamiętaj, żeby wybrać ten sam Bank, w którym posiadasz rachunek połączony z kartą.
Informacje dodatkowe:
- Warto potwierdzić zastrzeżenie karty w formie pisemnej w Banku. Zrób to w przeciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego.
- Karta może zostać zablokowana w bankomacie, jeśli trzykrotnie wpiszesz nieprawidłowy numer PIN karty.
- W przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z firmą, do której on należy. Zazwyczaj numery kontaktowe podane są na bankomacie. Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu do firmy od bankomatu, zapytaj pracownika Banku.
[AB1]Do weryfikacji, czy zapisy z sekcji „informacje dodatkowe” są potrzebne.
Obowiązek informacyjny – przewalutowanie transakcji zagranicznych
Bank ma obowiązek informowania o marży, jaką pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii Europejskiej. Oznacza to, że:
- Gdy będziesz wypłacać gotówkę lub płacić w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej, innej niż waluta Twojego rachunku, to wyślemy do Ciebie wiadomość SMS.
- Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty. Będzie to wartość procentowa naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny.
- Taką wiadomość otrzymasz od nas dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu pierwszej transakcji w danej walucie.
Oprocentowanie oraz opłaty i prowizje
Oprocentowanie
Dokładne informacje o oprocentowaniu znajdziesz w Tabeli oprocentowania produktów bankowych.
Opłaty i prowizje
Zapoznaj się dokładnie z naszymi tabelami opłat i prowizji:
• Taryfa opłat i prowizji bankowych