Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

e-Doręczenia

e-Doręczenia

są nowym, dodatkowym sposobem na kontakt z naszym Bankiem.
 

Dzięki niemu:

  • możesz przesyłać  i odbierać dokumenty i dane w formie elektronicznej, bez konieczności wysłania ich w tradycyjnej, papierowej wersji;
  • zawsze otrzymasz dowód wysłania i doręczenia danych;
  • Twoje dane są zawsze chronione przed utratą, kradzieżą lub ich zmianą.

Dlaczego włączyliśmy w naszym Banku e-Doręczenia?

5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Obowiązek korzystania z Krajowego Systemu Doręczeń Elektronicznych jest rozłożony w czasie i zależy od rodzaju podmiotu.
 

Jak możesz korzystać z usługi e-Doręczeń?

Reklamacje na adres e-Doręczeń będziesz mógł przesłać dopiero po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego. Na chwilę obecną usługa ta nie jest jeszcze aktywna. Aby w przyszłości móc kontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz posiadać własną skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.


Gdzie znajdziesz więcej informacji?

Informacje o usłudze e-Doręczeń, terminie jej udostępnienia, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej https://www.gov.pl/web/e-doreczenia.

Nasz adres do e-Doręczeń to:        AE:PL-74774-69240-GDSGG-19