Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karty płatnicze

    Karta debetowa jest powiązana z Twoim rachunkiem bankowym. Dzięki niej możesz płacić za zakupy oraz wypłacać gotówkę, wykorzystując środki z konta lub dostępny limit kredytowy.

    Karta Visa, ważna do 11/2022, będzie również kartą stykową. Karty wydane po tej dacie będą miały zarówno funkcję stykową, jak i zbliżeniową.

    Dla transakcji zbliżeniowych w Polsce limit płatności bez podania PIN-u, wynosi obecnie 100 zł.

    Korzyści:

    • Wygoda – masz dostęp do swoich środków 24 godziny przez 7 dni w tygodniu, bez potrzeby odwiedzania banku.
    • Szybkość – saldo na koncie jest aktualizowane na bieżąco.
    • Dostęp do gotówki – możesz wypłacać pieniądze bez prowizji w ponad 4 700 bankomatach.
    • Płatności bezgotówkowe – płacisz za zakupy w sklepach, zarówno w kraju, jak i za granicą bez dodatkowych opłat.
    • Zakupy online – możesz używać karty do płatności przez internet.
    • Bezpieczeństwo – możliwość ustalenia limitów transakcyjnych.
    • Indywidualne limity – masz możliwość ustalenia limitów transakcyjnych.
    • Ubezpieczenie – karta posiada bezpłatne ubezpieczenie.
    • Płatności zbliżeniowe – szybkie płacenie za zakupy dzięki funkcji zbliżeniowej (w przypadku karty MasterCard).
    • Okres ważności – karta jest wydawana na 5 lat.

    Przydatne informacje

    Ile wynosi dzienny limit karty?

    • Wypłata gotówki – do 30 000 zł.
    • Płatności – do 50 000 zł.

    Jakie są rodzaje debetowych kart płatniczych ?

    • Visa Business Debetowa;
    • MasterCard Business Paypass;
    • Visa Business EURO.

    Co obejmuje bezpłatne ubezpieczenie karty?

    Decydując się na jedną z kart debetowych otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie karty w Towarzystwie Generali. Nazwa ubezpieczenia to „Pakiet Bezpieczna Karta”, który obejmuje:

    • Ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty przez osobę trzecią.
    • Ubezpieczenie w przypadku kradzieży lub przywłaszczenia karty.
    • Ubezpieczenie od kradzieży gotówki pobranej za pomocą karty z bankomatu.

      Opis zakresu ubezpieczenia. Opis zakresu ubezpieczenia.

    Kontakt do Towarzystwa Generali

    Całodobowa Infolinia:  

    • (+48) 913 913 913
    • Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

    Mapa bankomatów i wpłatomatów Grupy BPS

    Sprawdź mapę, która pokaże Ci lokalizacje naszych bankomatów oraz placówek bankowych – sieć bankomatów w Polsce.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, zastrzeż ją niezwłocznie.
    Poniżej znajdują się informacje jak to zrobić:

    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię Banku Grupy BPS pod numerem: (+48) 86 215 50 50(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera.pl.
    • Zablokuj kartę za pośrednictwemsystemu bankowości internetowej.
    • Zablokuj kartę osobiście, udając się do najbliższej placówki bankowej.
      Pamiętaj, żeby wybrać ten sam Bank, w którym posiadasz rachunek połączony z kartą.

    Informacje dodatkowe:

    • Warto potwierdzić zastrzeżenie karty w formie pisemnej w Banku. Zrób to w przeciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego.
    • Karta może zostać zablokowana w bankomacie, jeśli trzykrotnie wpiszesz nieprawidłowy numer PIN karty.
    • W przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z firmą, do której on należy. Zazwyczaj numery kontaktowe podane są na bankomacie. Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu do firmy od bankomatu, zapytaj pracownika Banku.

    Obowiązek informacyjny – przewalutowanie transakcji zagranicznych

    Bank ma obowiązek informowania o marży, jaką pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii Europejskiej. Oznacza to, że: 

    • Gdy będziesz wypłacać gotówkę lub płacić w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej, innej niż waluta Twojego rachunku, to wyślemy do Ciebie wiadomość SMS.
    • Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty. Będzie to wartość procentowa naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny.
    • Taką wiadomość otrzymasz od nas dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu pierwszej transakcji w danej walucie.

    Załączniki

    Opłaty i prowizje

    Zapoznaj się dokładnie z naszymi tabelami opłat i prowizji:
    • Taryfa opłat i prowizji bankowych

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego oraz zapraszamy bezpośrednio do naszych placówek.

    CENTRALA
    ul. płk Leopolda Lisa Kuli 16, 35-025 Rzeszów
    Tel. 17/85 23 184; 85 23 185; 86 20 231; 86 23 067 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia Banku: 8:00 - 16:30
    Dział kredytów czynny: 8:00 - 16:00

    I FILIA RZESZÓW
    ul. Ignacego Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów
    tel. 17/ 85 75 230 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 9:00 - 16:30

    ODDZIAŁ SIENIAWA
    ul. Jana Pawła II 1/1, 37-530 Sieniawa
    tel. 16/ 62 27 915 16/ 62 27 916, 16/ 62 27 960 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    kom. 605 895 005 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

    FILIA ADAMÓWKA
    37-534 Adamówka
    tel. 16/ 62 27 526 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:00