Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Polecenie zapłaty

    Polecenie zapłaty to elektroniczna forma płatności, która daje możliwość przelewania pieniędzy z Twojego konta na konto wybranego odbiorcy, np. dostawca energii na podstawie zlecenia. Odbiorca (np. dostawca energii) podaje wysokość opłaty, która automatycznie obciąża Twoje konto zgodnie z poleceniem.

    Korzyści:

    • Komfort - nie musisz pamiętać o terminach płatności;
    • Wygoda - płatności odbywają się automatycznie, bez potrzeby monitorowania rachunków;
    • Bezpieczeństwo - polecenie zapłaty to nowoczesna i bezpieczna metoda regulowania opłat.

    Przydatne informacje

    JAK URUCHOMIĆ USŁUGĘ POLECENIA ZAPŁATY?

    Krok 1.

    Musisz uzupełnić specjalny formularz „Zgoda na obciążenie rachunku), który znajduje się na stronie internetowej odbiorcy (np. dostawcy energii). Warto zadzwonić pod numer kontaktowy podany na stronie internetowej odbiorcy i zapytać, gdzie znajduje się taki formularz.

    Krok 2.

    Uzupełnij 2 takie same formularze. Podaj swoje dane oraz numer rachunku, z którego będą realizowane płatności. Podpisz formularz tak samo, jak na karcie wzorów podpisów w Banku.


    Krok 3.

    Przekaż dwa podpisane egzemplarze formularza do odbiorcy (wyślij lub wręcz osobiście). Odbiorca przekaże jeden egzemplarz do Banku i poinformuje Cię o terminie aktywacji usługi. Po aktywacji Twoje polecenie zapłaty będzie wykonywane.

    JAK ZREZYGNOWAĆ Z USŁUGI POLECENIA ZAPŁATY?

    Krok 1.

    Uzupełnij 2 egzemplarze formularza "Cofnięcie zgody na obciążanie rachunku".

    Krok 2.

    Jeden egzemplarz wyślij bądź przekaż osobiście do placówki bankowej, w której prowadzisz rachunek, obciążany poleceniem zapłaty. Drugi formularz wyślij bądź przekaż osobiście do placówki odbiorcy.

    Po tych krokach usługa zostanie anulowana, a kolejne płatności nie będą realizowane poprzez Polecenie Zapłaty.

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego oraz zapraszamy bezpośrednio do naszych placówek.

    CENTRALA
    ul. płk Leopolda Lisa Kuli 16, 35-025 Rzeszów
    Tel. 17/85 23 184; 85 23 185; 86 20 231; 86 23 067 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia Banku: 8:00 - 16:30
    Dział kredytów czynny: 8:00 - 16:00

    I FILIA RZESZÓW
    ul. Ignacego Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów
    tel. 17/ 85 75 230 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 9:00 - 16:30

    ODDZIAŁ SIENIAWA
    ul. Jana Pawła II 1/1, 37-530 Sieniawa
    tel. 16/ 62 27 915 16/ 62 27 916, 16/ 62 27 960 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    kom. 605 895 005 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

    FILIA ADAMÓWKA
    37-534 Adamówka
    tel. 16/ 62 27 526 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:00