Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karty kredytowe

    Karta kredytowa jest narzędziem płatniczym do którego przyznany jest limit kredytowy, czyli środki pieniężne, które pożycza Ci Bank. Limit kredytowy jest oprocentowany i udzielany na konkretny czas.

    Karta kredytowa pozwala na dokonanie większych zakupów, a jej spłacanie buduje Twoją historię kredytową. Terminowe spłaty zadłużenia poprawiają scoring BIK (ocena punktowa wnioskującego o kredyt).


    KARTA KREDYTOWA VISA CREDIT

    W ofercie naszego Banku posiadamy kartę kredytową VISA Credit. To międzynarodowa karta zapewniająca bezpieczny i stały dostęp do pieniędzy.

     

    KORZYŚCI VISA CREDIT

    • Limit kredytowy na karcie od 1000 zł do 20 000 zł;
    • Bezodsetkowy kredyt do 51 dni, jeśli spłacisz całość zadłużenia;
    • Możesz wypłacać pieniądze w bankomatach.

          0 zł za:

    ·         płatności kartą (brak prowizji);

    ·         wydanie karty;

    ·         zastrzeżenie karty;

    ·         zmianę numeru PIN do karty.

     

    BEZPŁATNE UBEZPIECZENIE KARTY

    Decydując się na kartę VISA Credit otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie karty w Towarzystwie Generali.

    Nazwa ubezpieczenia to „Pakiet Bezpieczna Karta”, który obejmuje:

    • Ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty przez osobę trzecią.
    • Ubezpieczenie w przypadku kradzieży lub przywłaszczenia karty.
    • Ubezpieczenie od kradzieży gotówki pobranej za pomocą karty z bankomatu.

    Poznaj Szczegółowe warunki ubezpieczenia.

    Załączniki:


    Kontakt do Towarzystwa Generali:

    INFOLINIA:
     tel. (+48) 913 913 913 (opłata za połączenie zgodnie wg taryfy operatora).
    Infolinia jest dostępna całodobowo.

    Przydatne informacje

    Przykład reprezentatywny dla karty kredytowej VISA Credit

    Poniższa kalkulacja została dokonana na dzień 05.02.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 24,61 % dla karty kredytowej Visa Credit, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 3 680 PLN , całkowita kwota do zapłaty 4 124,21 PLN, oprocentowanie zmienne 18,50 % (2-krotność odsetek ustawo-wych), całkowity koszt kredytu 444,21 PLN (w tym: odsetki 375,21 PLN, opłata za wydanie karty 0 PLN, opłata roczna za obsługę karty 69,00 PLN), 12 miesięcznych rat równych w wysokości po 337,93 PLN.

    Mapa bankomatów i wpłatomatów Grupy BPS

    Sprawdź mapę, która pokaże Ci lokalizacje naszych bankomatów oraz placówek bankowych – sieć bankomatów w Polsce.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    • Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, zastrzeż ją niezwłocznie.
      Poniżej znajdują się informacje jak to zrobić:
    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię Banku Grupy BPS pod numerem: (+48) 86 215 50 50(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera.pl.
    • Zablokuj kartę za pośrednictwemsystemu bankowości internetowej.
    • Zablokuj kartę osobiście, udając się do najbliższej placówki bankowej.
      Pamiętaj, żeby wybrać ten sam Bank, w którym posiadasz rachunek połączony z kartą.

    Informacje dodatkowe:

    • Warto potwierdzić zastrzeżenie karty w formie pisemnej w Banku. Zrób to w przeciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego.
    • Karta może zostać zablokowana w bankomacie, jeśli trzykrotnie wpiszesz nieprawidłowy numer PIN karty.
    • W przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z firmą do której on należy. Zazwyczaj numery kontaktowe podane są na bankomacie. Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu do firmy od bankomatu, zapytaj pracownika Banku.

    Obowiązek informacyjny – przewalutowanie transakcji zagranicznych

    Bank ma obowiązek informowania o marży, jaką pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii Europejskiej.


    Gdy będziesz wypłacać gotówkę lub płacić w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej niż waluta Twojego rachunku, to wyślemy do Ciebie wiadomość SMS. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Oprocentowanie oraz opłaty i prowizje

    Oprocentowanie

    Dokładne informacje o oprocentowaniu znajdziesz w Tabeli oprocentowania produktów bankowych.

    Opłaty i prowizje

    Zapoznaj się dokładnie z naszymi tabelami opłat i prowizji:
    • Taryfa opłat i prowizji bankowych

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego oraz zapraszamy bezpośrednio do naszych placówek.

    CENTRALA
    ul. płk Leopolda Lisa Kuli 16, 35-025 Rzeszów
    Tel. 17/85 23 184; 85 23 185; 86 20 231; 86 23 067 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia Banku: 8:00 - 16:30
    Dział kredytów czynny: 8:00 - 16:00

    I FILIA RZESZÓW
    ul. Ignacego Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów
    tel. 17/ 85 75 230 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 9:00 - 16:30

    ODDZIAŁ SIENIAWA
    ul. Jana Pawła II 1/1, 37-530 Sieniawa
    tel. 16/ 62 27 915 16/ 62 27 916, 16/ 62 27 960 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    kom. 605 895 005 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

    FILIA ADAMÓWKA
    37-534 Adamówka
    tel. 16/ 62 27 526 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:00