
Karty przedpłacone
Karta przedpłacona to rodzaj karty płatniczej, która zasilana jest wybraną przez Ciebie kwotą pieniędzy. Działa na zasadzie "ładuj i wydawaj", co oznacza, że najpierw trzeba zasilić kartę środkami pieniężnymi, a następnie można z niej korzystać. Do tego typu kart nie trzeba posiadać konta bankowego.
KARTA PRZEDPŁACONA MASTERCARD
Karta przedpłacona Mastercard umożliwia dokonywanie płatności bez gotówki, aby móc z niej korzystać wystarczy zasilić ją dowolną kwotą . Jest dostępna od razu po podpisaniu umowy z Bankiem. Płatności zbliżeniowe do 100 zł można realizować poprzez zbliżenie karty do terminala.
BEZPŁATNE UBEZPIECZENIE KARTY
Decydując się na kartę przedpłaconą MasterCard otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie karty w Towarzystwie Generali.
Nazwa ubezpieczenia to „Pakiet Bezpieczna Karta”, który obejmuje:
- Ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty przez osobę trzecią.
- Ubezpieczenie w przypadku kradzieży lub przywłaszczenia karty.
- Ubezpieczenie od kradzieży gotówki pobranej za pomocą karty z bankomatu.
Poznaj Szczegółowe warunki ubezpieczenia.
Załączniki:
- Formularz zgłoszenia szkody
- Szczegółowe warunki ubezpieczenia.
- Pakiet Bezpieczna Karta - Karta Produktu
Kontakt do Towarzystwa Generali:
INFOLINIA: tel. (+48) 913 913 913 (opłata za połączenie zgodnie wg taryfy operatora).
Infolinia jest dostępna całodobowo.
Korzyści:
-
Zasilenie karty dowolną kwotą w dowolnym momencie;
-
Możliwość zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą transakcji bezgotówkowych ( w tym również transakcji zbliżeniowych);
-
Karta może być użytkowana przez osoby, które ukończyły 13 lat;
-
Możliwość dodania karty do wirtualnych portfeli: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay;
-
Bezpłatne wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS.
Przydatne informacje
Mapa bankomatów i wpłatomatów Grupy BPS
Sprawdź mapę, która pokaże Ci lokalizacje naszych bankomatów oraz placówek bankowych – sieć bankomatów w Polsce.
Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?
Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, zastrzeż ją niezwłocznie.
Poniżej znajdują się informacje jak to zrobić:
- Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię Banku Grupy BPS pod numerem: (+48) 86 215 50 50(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
- Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
- Zablokuj kartę za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera.pl.
- Zablokuj kartę za pośrednictwemsystemu bankowości internetowej.
- Zablokuj kartę osobiście, udając się do najbliższej placówki bankowej.
Pamiętaj, żeby wybrać ten sam Bank, w którym posiadasz rachunek połączony z kartą.
Informacje dodatkowe:
- Warto potwierdzić zastrzeżenie karty w formie pisemnej w Banku. Zrób to w przeciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego.
- Karta może zostać zablokowana w bankomacie, jeśli trzykrotnie wpiszesz nieprawidłowy numer PIN karty.
- W przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z firmą do której on należy. Zazwyczaj numery kontaktowe podane są na bankomacie. Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu do firmy od bankomatu, zapytaj pracownika Banku.
Obowiązek informacyjny – przewalutowanie transakcji zagranicznych
Bank ma obowiązek informowania o marży, jaką pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii Europejskiej.
Gdy będziesz wypłacać gotówkę lub płacić w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej niż waluta Twojego rachunku, to wyślemy do Ciebie wiadomość SMS. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.
Regulamin
Regulamin karty przedpłaconej