Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Karty przedpłacone

    Karta przedpłacona to rodzaj karty płatniczej, która zasilana jest wybraną przez Ciebie kwotą pieniędzy. Działa na zasadzie "ładuj i wydawaj", co oznacza, że  najpierw trzeba zasilić kartę środkami pieniężnymi, a następnie można z niej korzystać. Do tego typu kart nie trzeba posiadać konta bankowego.


    KARTA PRZEDPŁACONA MASTERCARD

    Karta przedpłacona Mastercard umożliwia dokonywanie płatności bez gotówki, aby móc z niej korzystać wystarczy zasilić ją dowolną kwotą . Jest dostępna od razu po podpisaniu umowy z Bankiem. Płatności zbliżeniowe do 100 zł można realizować poprzez zbliżenie karty do terminala.

    BEZPŁATNE UBEZPIECZENIE KARTY

    Decydując się na kartę przedpłaconą MasterCard otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie karty w Towarzystwie Generali.

    Nazwa ubezpieczenia to „Pakiet Bezpieczna Karta”, który obejmuje:

    • Ubezpieczenie od nieuprawnionego użycia karty przez osobę trzecią.
    • Ubezpieczenie w przypadku kradzieży lub przywłaszczenia karty.
    • Ubezpieczenie od kradzieży gotówki pobranej za pomocą karty z bankomatu.

    Poznaj Szczegółowe warunki ubezpieczenia.

    Załączniki:


    Kontakt do Towarzystwa Generali:

    INFOLINIA:
     tel. (+48) 913 913 913 (opłata za połączenie zgodnie wg taryfy operatora).
    Infolinia jest dostępna całodobowo.

    Korzyści:

    • Zasilenie karty dowolną kwotą w dowolnym momencie;
    • Możliwość zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą transakcji bezgotówkowych ( w tym również transakcji zbliżeniowych);
    • Karta może być użytkowana przez osoby, które ukończyły 13 lat;
    • Możliwość dodania karty do wirtualnych portfeli: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay;
    • Bezpłatne wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS.

    Przydatne informacje

    Mapa bankomatów i wpłatomatów Grupy BPS

    Sprawdź mapę, która pokaże Ci lokalizacje naszych bankomatów oraz placówek bankowych – sieć bankomatów w Polsce.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, zastrzeż ją niezwłocznie.
    Poniżej znajdują się informacje jak to zrobić:

    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię Banku Grupy BPS pod numerem: (+48) 86 215 50 50(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę dzwoniąc na infolinię ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (+48) 828 828 828(opłata za połączenie z telefonów komórkowych lub z zagranicy, wg taryfy operatora).
    • Zablokuj kartę za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera.pl.
    • Zablokuj kartę za pośrednictwemsystemu bankowości internetowej.
    • Zablokuj kartę osobiście, udając się do najbliższej placówki bankowej.
      Pamiętaj, żeby wybrać ten sam Bank, w którym posiadasz rachunek połączony z kartą.

     

     

    Informacje dodatkowe:

    • Warto potwierdzić zastrzeżenie karty w formie pisemnej w Banku. Zrób to w przeciągu 7 dni od zgłoszenia telefonicznego.
    • Karta może zostać zablokowana w bankomacie, jeśli trzykrotnie wpiszesz nieprawidłowy numer PIN karty.
    • W przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z firmą do której on należy. Zazwyczaj numery kontaktowe podane są na bankomacie. Jeśli nie możesz znaleźć kontaktu do firmy od bankomatu, zapytaj pracownika Banku.

    Obowiązek informacyjny – przewalutowanie transakcji zagranicznych

    Bank ma obowiązek informowania o marży, jaką pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii Europejskiej.


    Gdy będziesz wypłacać gotówkę lub płacić w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej niż waluta Twojego rachunku, to wyślemy do Ciebie wiadomość SMS. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Regulamin

    Regulamin karty przedpłaconej

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego oraz zapraszamy bezpośrednio do naszych placówek.

    CENTRALA
    ul. płk Leopolda Lisa Kuli 16, 35-025 Rzeszów
    Tel. 17/85 23 184; 85 23 185; 86 20 231; 86 23 067 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia Banku: 8:00 - 16:30
    Dział kredytów czynny: 8:00 - 16:00

    I FILIA RZESZÓW
    ul. Ignacego Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów
    tel. 17/ 85 75 230 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 9:00 - 16:30

    ODDZIAŁ SIENIAWA
    ul. Jana Pawła II 1/1, 37-530 Sieniawa
    tel. 16/ 62 27 915 16/ 62 27 916, 16/ 62 27 960 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    kom. 605 895 005 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

    FILIA ADAMÓWKA
    37-534 Adamówka
    tel. 16/ 62 27 526 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:00