Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Konto osobiste ROR

    Konto osobiste Rachunek Oszczędnościowo-Rozliczeniowy ROR to rozwiązanie, które pozwoli Ci na swobodne zarządzanie finansami i wygodne korzystanie z usług bankowych.

    Wyróżnia je:

    • Łatwy i szybki dostęp do środków oraz przelewów natychmiastowych Express Elixir.
    • Wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki zaawansowanym systemom ochrony danych w naszym Banku.
    • Usługi dodatkowe, takie jak: karta debetowa, bankowość elektroniczna, bankowość mobilna BSGO (w tym dostęp do eUrzędu).

    Korzyści 0 zł za:

    • otwarcie rachunku;
    • wpłaty gotówkowe;
    • przelewy na rachunki w Banku;
    • wypłaty w bankomatach grupy BPS oraz Planet Cash;
    • płatności w punktach handlowo-usługowych.
    • debet bez zbędnych formalności;
    • limit kredytu w rachunku już po miesiącu od pierwszej wpłaty;
    • mobilny dostęp do rachunku za pomocą smartfonu lub tabletu.

    Przydatne informacje

    Czego potrzebujesz, aby otworzyć Konto osobiste ROR?

    Do otwarcia rachunku wymagamy podpisania umowy. Potrzebny jest także dowód tożsamości. Posiadaczem rachunku może być osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych.

    Czy do rachunku dodawana jest karta płatnicza?

    Kartę płatniczą wydajemy na Twoje życzenie.

    Jakich transakcji mogę dokonać za pośrednictwem Konta osobistego ROR?

    Możesz rozliczać się w sposób gotówkowy i bezgotówkowy, a także szybko i wygodnie wypłacać gotówkę z bankomatów. Zyskujesz dostęp do szerokiej sieci bankomatów dostępnych całą dobę.
    Konto osobiste ROR umożliwia Ci także:
    • Szybkie i swobodne dysponowanie pieniędzmi w sklepach i galeriach handlowych.
    • Przelewy jednorazowe i stałe (np. za czynsz, prąd, gaz, telefon, spłaty rat kredytów).
    • Przelewy zagraniczne.

    Czy mogę skorzystać z bankowości elektronicznej?

    Tak. Możesz korzystać z rachunku za pośrednictwem internetu (bankowość mobilna) - zarówno na swoim komputerze, jak i urządzeniach mobilnych (telefon czy tablet). Dzięki temu rozwiązaniu, oprócz wygody i bezpieczeństwa, gwarantujemy Ci także pełną swobodę w zarządzaniu finansami na kontach osobistych ROR.

    Co stanie się ze środkami na rachunku w przypadku śmierci właściciela konta?

    W przypadku śmierci, ze środków dostępnych na rachunku będą mogli skorzystać Twoi bliscy.

    Oprocentowanie

    Oprocentowanie ustalane jest wg zmiennej stopy procentowej. Odsetki dopisujemy do kapitału na koniec każdego kwartału.
    Dokładne informacje o oprocentowaniu znajdziesz w Tabeli oprocentowania produktów bankowych.

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego oraz zapraszamy bezpośrednio do naszych placówek.

    CENTRALA
    ul. płk Leopolda Lisa Kuli 16, 35-025 Rzeszów
    Tel. 17/85 23 184; 85 23 185; 86 20 231; 86 23 067 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia Banku: 8:00 - 16:30
    Dział kredytów czynny: 8:00 - 16:00

    I FILIA RZESZÓW
    ul. Ignacego Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów
    tel. 17/ 85 75 230 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 9:00 - 16:30

    ODDZIAŁ SIENIAWA
    ul. Jana Pawła II 1/1, 37-530 Sieniawa
    tel. 16/ 62 27 915 16/ 62 27 916, 16/ 62 27 960 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    kom. 605 895 005 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

    FILIA ADAMÓWKA
    37-534 Adamówka
    tel. 16/ 62 27 526 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:00