
Informacje ogólne
Centrum Usług Internetowych to bezpieczna usługa dająca Ci dostęp do Twojego rachunku przez internet. Możesz korzystać z tej usługi na urządzeniach mobilnych (np. tablet, telefon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
System jest prosty w obsłudze i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki nowoczesnym technologiom, które chronią przed próbami włamań.
Korzyści:
-
oszczędność czasu – większość swoich spraw załatwisz przez internet, bez konieczności wizyty w Banku;
-
bieżące monitorowanie stanu rachunku;
-
szybkie i efektywne zarządzanie finansami w tym m.in.: przelewy, otwieranie i zamykanie lokat;
-
szybkie płatności PayByNet, bezpośrednio w sklepach internetowych.
Przydatne informacje
Jak korzystać z Centrum Usług Internetowych?
Są dwie metody dostępu i autoryzacji dyspozycji w Centrum Usług Internetowych:
1. BSGo (aplikacja) – za pomocą aplikacji mobilnej wystarczy jedno kliknięcie, aby zatwierdzić lub odrzucić autoryzację.
2. Hasło maskowalne – używane do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewu otrzymasz kod wysłany SMS-em na Twój numer telefonu.
Pamiętaj, że każda zmiana metody autoryzacji wymaga wcześniejszego złożenia wniosku w placówce Banku.
Jakie komunikaty pokaże mi aplikacja BSGo?
Aplikacja BSGo może wyświetlać na Twoim telefonie komunikaty o następujących czynnościach:
- informacja o zalogowaniu się do systemu;
- zrealizowanie przelewu;
- odrzucenie przelewu;
- zmiana salda;
- wystąpienie debetu.
Jakie ustawić hasło telefoniczne w Centrum Usług Internetowych?
- Zaloguj się do systemu Centrum Usług Internetowych.
- W menu wybierz opcję „Ustawienia”.
- Przejdź do zakładki „Zmiana hasła telefonicznego”.
- Wprowadź nowe hasło w pole o nazwie „nowe hasło” i „potwierdź nowe hasło”.
- Potwierdź zmianę, wprowadzając hasło logowania do systemu Centrum Usług Internetowych.
Ważne:
- Jeśli nie ustalisz hasła telefonicznego, nie będziesz mógł bezpiecznie zarządzać dostępem do systemu Centrum Usług Internetowych.
- W przypadku utraty, kradzieży lub podejrzenia nieuprawnionego dostępu do środków, niezwłocznie zgłoś to placówce Banku w celu zablokowania rachunków.
Jak mogę zablokować lub odblokować dostęp do Centrum Usług Internetowych?
Aby odblokować lub zablokować dostęp do Centrum Usług Internetowych, możesz:
- Samodzielnie wejść na stronę logowania do bankowości elektronicznej w zakładkę „Pomoc w logowaniu”. Następnie skorzystać z pomocy wirtualnego asystenta i wybrać opcję „Zablokowanie dostępu”.
- lub, jeśli dostęp został zablokowany z powodu błędnego hasła, wybierz opcję „Reset hasła”.
- Osobiście udać się do placówki Banku.
- Zadzwonić na numery: +48 17 862 02 31 lub +48 16 622 79 16 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 8:00 – 16:30.
- Zadzwonić na numer: +48 42 644 64 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), dostępny w dni robocze po godzinie 16:30 oraz w soboty i święta, przez całą dobę.
Lp. |
Rodzaj Zlecenia |
Imię i nazwisko |
Identyfikator |
Hasło obsługi telefonicznej |
Numer telefonu (SMS) |
1 |
Zastrzeżenia dostępu do CUI |
wymagane |
wymagane |
niewymagane |
opcjonalne |
2 |
Odblokowanie dostępu do CUI - hasło maskowane |
wymagane |
wymagane |
wymagane |
wymagane |
3 |
Odblokowanie dostępu do CUI - hasło stałe |
wymagane |
wymagane |
wymagane |
wymagane |
Dodatkowe dokumenty
- Dokumentacja użytkownika systemu bankowości elektronicznej
- Dokumentacja użytkownika aplikacji mobilnej BS Go
- Jak złożyć wniosek w bankowości elektronicznej
- Jak wysłać wiadomość do Banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub bankowości mobilnej
- Blokowanie dostępu i resetu hasła do bankowości elektronicznej w Banku Spółdzielczym w Rzeszowie