Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Konto osobiste ROR Senior

    Konto osobiste Rachunek Oszczędnościowo-Rozliczeniowy ROR Senior to rozwiązanie, dla osób, które cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo w zarządzaniu swoimi finansami. Jesteś osobą powyżej 60 roku życia i szukasz idealnego konta osobistego dla siebie? Skorzystaj z naszej oferty Konta osobistego ROR Senior.

    Wyróżnia je:

    • Dostęp do usług za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz mobilnej BS GO bez konieczności wychodzenia z domu.
    • Usługi dodatkowe, takie jak dostęp do usług eUrząd za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz mobilnej, a także przelewów natychmiastowych Express Elixir.
    • Wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki zaawansowanym systemom ochrony danych w naszym Banku.
    • Wsparcie naszych pracowników w trakcie korzystania z usług bankowych. Nasz personel służy Ci radą i pomocą w każdej sytuacji.
    • Brak opłat za prowadzenie konta osobistego dla seniorów, dzięki czemu możesz oszczędzać pieniądza.

    Wybierz nasze Konto osobiste dla Seniorów i dołącz do grona zadowolonych klientów!

    Korzyści 0 zł za:

    • otwarcie i prowadzenie rachunku
    • wpłaty i wypłaty gotówkowe
    • przelewy na rachunki w banku
    • wypłaty w bankomatach grupy BPS oraz Planet Cash
    • płatności w punktach handlowo-usługowych


    Dodatkowo:

    • debet  bez zbędnych formalności;
    • kredyt w rachunku już po miesiącu od pierwszej wpłaty;
    • możliwy dostęp do rachunku za pomocą smartfonu lub tabletu.

    Przydatne informacje

    1. Kto może założyć Konto osobiste ROR Senior?

    Właścicielem rachunku może być osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, która ukończyła 60 lat.

    2. Czego potrzebujesz, aby otworzyć Konto osobiste ROR SENIOR?

    Do otwarcia rachunku wymagamy podpisania umowy. Potrzebny jest także dowód tożsamości.

    3. Czy dostęp do rachunku jest przez internet?

    Tak, z Konta osobistego ROR Senior możesz korzystać przez internet, zarówno z poziomu urządzeń mobilnych (bankowość mobilna) oraz pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dzięki temu rozwiązaniu zyskujesz wygodę, bezpieczeństwo oraz pełną swobodę w zarządzaniu finansami na kontach osobistych ROR SENIOR.

    4. Czy do rachunku dodawana jest karta płatnicza?

    Na Twoje życzenie możemy dodać kartę płatniczą.

    5. Jakich transakcji mogę dokonać za pośrednictwem Konta osobistego ROR SENIOR?

    Możesz rozliczać się w sposób gotówkowy i bezgotówkowy, a także szybko i wygodnie wypłacać gotówkę z bankomatów. Zyskujesz dostęp do szerokiej sieci bankomatów dostępnych całą dobę.

    Konto osobiste ROR SENIOR umożliwia Ci także:

    • Szybkie i swobodne dysponowanie pieniędzmi w sklepach i galeriach handlowych.
    • Przelewy jednorazowe i stałe (np. za czynsz, prąd, gaz, telefon, spłaty rat kredytów).
    • Przelewy zagraniczne.

    6. Czy Konto osobiste ROR SENIOR posiada opcję kredytu lub debetu?

    Tak. Możesz złożyć wniosek o udzielenie debetu lub kredytu w rachunku.

    7. Co stanie się ze środkami na rachunku w przypadku śmierci właściciela konta?

    W przypadku śmierci, ze środków dostępnych na rachunku będą mogli skorzystać Twoi bliscy.

    Oprocentowanie oraz opłaty i prowizje:

    Oprocentowanie

    Dokładne informacje o oprocentowaniu znajdziesz w Tabeli oprocentowania  produktów bankowych.

     

    Opłaty i prowizje

     Zapoznaj się dokładnie z naszymi tabelami opłat i prowizji oraz pozostałymi dokumentami:
    • Taryfa opłat i prowizji bankowych
    • Dokument dotyczący opłat z tytułu usług związanych z rachunkiem płatniczym
    • Objaśnienia pojęć związanych z rachunkiem płatniczym

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego oraz zapraszamy bezpośrednio do naszych placówek.

    CENTRALA
    ul. płk Leopolda Lisa Kuli 16, 35-025 Rzeszów
    Tel. 17/85 23 184; 85 23 185; 86 20 231; 86 23 067 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia Banku: 8:00 - 16:30
    Dział kredytów czynny: 8:00 - 16:00

    I FILIA RZESZÓW
    ul. Ignacego Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów
    tel. 17/ 85 75 230 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 9:00 - 16:30

    ODDZIAŁ SIENIAWA
    ul. Jana Pawła II 1/1, 37-530 Sieniawa
    tel. 16/ 62 27 915 16/ 62 27 916, 16/ 62 27 960 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    kom. 605 895 005 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:30

    FILIA ADAMÓWKA
    37-534 Adamówka
    tel. 16/ 62 27 526 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    Godziny otwarcia: 8:00 - 15:00