Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Informacje ogólne

    Centrum Usług Internetowych to bezpieczna usługa dająca Ci dostęp do Twojego rachunku przez internet. Możesz korzystać z tej usługi na urządzeniach mobilnych (np. tablet, telefon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

    System jest prosty w obsłudze i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki nowoczesnym technologiom, które chronią przed próbami włamań.

    Korzyści:

    • oszczędność czasu – większość swoich spraw załatwisz przez internet, bez konieczności wizyty w Banku;
    • bieżące monitorowanie stanu rachunku;
    • szybkie i efektywne zarządzanie finansami w tym m.in.: przelewy, otwieranie i zamykanie lokat;
    • szybkie płatności PayByNet, bezpośrednio w sklepach internetowych.

    Przydatne informacje

    Jak korzystać z Centrum Usług Internetowych?

    Są dwie metody dostępu i autoryzacji dyspozycji w Centrum Usług Internetowych:

    1. BSGo (aplikacja) – za pomocą aplikacji mobilnej wystarczy jedno kliknięcie, aby zatwierdzić lub odrzucić autoryzację.

    2. Hasło maskowalne – używane do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewu otrzymasz kod wysłany SMS-em na Twój numer telefonu.

    Pamiętaj, że każda zmiana metody autoryzacji wymaga wcześniejszego złożenia wniosku w placówce Banku.

    Jakie komunikaty pokaże mi aplikacja BSGo?

    Aplikacja BSGo może wyświetlać na Twoim telefonie komunikaty o następujących czynnościach:

    • informacja o zalogowaniu się do systemu;
    • zrealizowanie przelewu;
    • odrzucenie przelewu;
    • zmiana salda;
    • wystąpienie debetu.

    Jakie ustawić hasło telefoniczne w Centrum Usług Internetowych?

    1. Zaloguj się do systemu Centrum Usług Internetowych.
    2. W menu wybierz opcję „Ustawienia”.
    3. Przejdź do zakładki „Zmiana hasła telefonicznego”.
    4. Wprowadź nowe hasło w pole o nazwie „nowe hasło” i „potwierdź nowe hasło”.
    5. Potwierdź zmianę, wprowadzając hasło logowania do systemu Centrum Usług Internetowych.

    Ważne:

    • Jeśli nie ustalisz hasła telefonicznego, nie będziesz mógł bezpiecznie zarządzać dostępem do systemu Centrum Usług Internetowych.
    • W przypadku utraty, kradzieży lub podejrzenia nieuprawnionego dostępu do środków, niezwłocznie zgłoś to placówce Banku w celu zablokowania rachunków.

    Jak mogę zablokować lub odblokować dostęp do Centrum Usług Internetowych?

    Aby odblokować lub zablokować dostęp do Centrum Usług Internetowych, możesz:

    • Samodzielnie wejść na stronę logowania do bankowości elektronicznej w zakładkę „Pomoc w logowaniu”. Następnie skorzystać z pomocy wirtualnego asystenta i wybrać opcję „Zablokowanie dostępu”.
      • lub, jeśli dostęp został zablokowany z powodu błędnego hasła, wybierz opcję „Reset hasła”.
    • Osobiście udać się do placówki Banku.
    • Zadzwonić na numery: +48 17 862 02 31 lub +48 16 622 79 16 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach 8:00 – 16:30.
    • Zadzwonić na numer: +48 42 644 64 44 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), dostępny w dni robocze po godzinie 16:30 oraz w soboty i święta, przez całą dobę.

     

      Lp.

    Rodzaj Zlecenia

    Imię i nazwisko

    Identyfikator

    Hasło obsługi

    telefonicznej

    Numer

    telefonu

    (SMS)

    1

    Zastrzeżenia dostępu do CUI

    wymagane

    wymagane

    niewymagane

    opcjonalne

    2

    Odblokowanie dostępu do CUI -  hasło maskowane

    wymagane

    wymagane

    wymagane

    wymagane

    3

    Odblokowanie dostępu do CUI -  hasło stałe

    wymagane

    wymagane

    wymagane

    wymagane